спрямованих на запобігання та протидію домашньому насильству і булінгу в РНРЦ «Особлива дитина»
на 2021/2022 навчальний рік
№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Виконавці | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | ||||
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу | |||||||
1. | Наради з різними категоріями працівників закладу з питань профілактики булінгу (цькування):
Ø педагогічний персонал; Ø технічний персонал. |
Упродовж навчального року | Адміністрація, психологічна служба | ||||
2. | Обговорення та прийняття правил поведінки в групах/класах. | Вересень | Класні керівники, вихователі ГПД | ||||
3. | Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Вересень | Адміністрація, практичний психолог,
класні керівники |
||||
4. | Інформаційна робота через інтернет – сторінки | Упродовж навчального року | Прокопчук С.М., заступник директора
з НВР |
||||
5. | Створення комісії з розгляду випадків булінгу | Вересень | Адміністрація | ||||
6. | Інструктивно-методична нарада щодо механізму реагування на випадку булінгу з педагогічним колективом | Вересень | Прокопчук С.М., заступник директора з НВР | ||||
7. | Оформлення тематичного стенду | Упродовж навчального року | Практичний психолог | ||||
8. | Контроль стану попередження випадків булінгу. | Вересень | Демченко І.М., практичний психолог | ||||
Робота з педагогами | |||||||
1. | Засідання професійних спільнот класних керівників, вихователів ГПД на тему «Запобігання та протидія домашньому насильству, булінгу(цькуванню) та будь-яким проявам дискримінації» | Серпень | Соціальний педагог | ||||
2. | Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики | Упродовж навчального року | Демченко І.М., практичний психолог, класні керівники | ||||
3. | Консультування класних керівників з проблемних ситуацій. | Упродовж навчального року | Психологічна служба | ||||
Робота зі здобувачами освіти | |||||||
1. | Проведення заходів в рамках Тижня толерантності | Листопад | Демченко І.М., практичний психолог | ||||
2. | Проведення заходів в рамках Акції «16 днів проти насильства» | Листопад-грудень | Демченко І.М., практичний психолог | ||||
3. | Проведення заходів в рамках
Всеукраїнського тижня права. |
Грудень | Григорчук А.В., вчитель правознавства, Демченко І.М., практичний психолог | ||||
4. | Практичні заняття «STOP-булінг» | Упродовж навчального року | Психологічна служба, | ||||
5. | Інформаційно-просвітницькі заходи з питань протидії булінгу та насильства | Упродовж навчального року | Класні керівники, вихователі ГПД | ||||
6. | Заняття «Безпечний інтернет» | Лютий | Психологічна служба, класні керівники | ||||
7. | Контроль за поведінкою дітей та взаємостосунками між ними під час освітнього процесу та поза ним. | Упродовж навчального року | Класні керівники, вихователі ГПД | ||||
8. | Бесіди-зустрічі учнів за участю працівників ювенальної превенції | Упродовж навчального року | Паньковець Т.С., соціальний педагог | ||||
9. | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході виховних годин та бесід | Упродовж навчального року | Класні керівники | ||||
10. | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | Упродовж навчального року | Демченко І.М., практичний психолог | ||||
11. | Проведення ранкових зустрічей учнів 1-4 класів з метою формування навичок дружніх стосунків. | Упродовж навчального року | Класні керівники 1-4 класів | ||||
12. | Залучення дітей до участі в просвітницько-профілактичних чи корекційно-творчих студіях. | Упродовж навчального року | |||||
Робота з батьками | |||||||
1. | Тематичні батьківські збори з питань насильства у сім’ї та шкільному середовищі | Упродовж навчального року | Класні керівники | ||||
2. | Заняття «Школи життєвої компетентності» :підготовка пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Листопад | Прокопчук С.М., заступник директора з НВР | ||||
3. | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | Упродовж навчального року | Демченко І.М., практичний психолог | ||||
4. |
Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми | Упродовж навчального року | Демченко І.М., практичний психолог | ||||
5. | Відвідування дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, за місцем їх проживання разом із службою у справах дітей для з’ясування умов проживання | Упродовж навчального року | |||||
Моніторинг | |||||||
|
Упродовж навчального року | Психологічна служба | |||||
2. | Анонімне анкетування серед здобувачів освітнього процесу по виявленню насильства в учнівському середовищі | жовтень,
квітень |
Демченко І.М., практичний психолог | ||||
3. | |||||||