Відповідно до плану роботи закладу на 2020/2021 навчальний рік, з метою формування творчої працелюбної особистості, підготовки учнівської молоді до свідомого вибору професії, визначення свого місця у суспільстві, формування позитивно-емоційного ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації особистості з особливими освітніми потребами з 15 березня 2021 року по 30 березня 2021 року було організовано декадник трудового виховання та профорієнтації «Професій багато на світі, а вибрати треба одну».
В рамках декадника проведено ряд виховних тематичних заходів.
15 березня
- родинна вітальня «Професія моїх батьків» (вихователь Сабадир С.А., 7-Б клас);
- виховна година: «Праця годує, а лінь марнує» (вихователь Козловська В.С., 3-В клас);
- відеоперегляд з обговоренням: «Всі професії важливі» (класний керівник Ільчук О.С., 4-А клас);
- сюжетно-рольова гра «Перукарня» із циклу «Приміряємо професію» (вихователь Горбова Г.К., 5-А клас);
- класні посиденьки «Моя професія – моє майбутнє» (класний керівник Стик Т.А., 6-А клас).
16 березня
- виховна година «Навіщо людина працює» (вихователь Невинна Л.М., 3-А клас);
- гра-квест «Мандруємо у світ професій» (вихователь Толкачова С.І., 2-Б клас).
17 березня
- ситуативно-рольова гра «Найважливіша професія» (вихователь Полежаєва О.Ю., 1 клас);
- заняття з аплікації «Пожежна машина» (вихователь Ковальчук Н.Є., дошк.група);
- створення декоративного панно у техніці «ізонитка» (вчитель трудового навчання Мазурок В.Б., 8-А клас).
18 березня
- неординарні зустрічі «Світ сучасних професій» (вихователь Муляр Н.П., 9-Б клас);
- гра-диспут «Ким бути?» (Ковальчук Н.Є., 6-А клас);
- заняття з конструювання: «Стіл для кухаря» (дефектолог Штіль С.Ю., дошк.група);
- відеоподорож у Країну професій (класний керівник Борович Р.Р. , 5-В клас).
19 березня
- перегляд та обговорення презентації «Всі професії хороші – вибирай із них одну» (вчитель трудового навчання Мазурок В.Б., 6-А клас);
- урок-пізнання «Скільки у світі професій» (класний керівник Минюк О.М., 5-Б клас);
22 березня
- розвиткові заняття: «Праця людину годує, а лінь – марнує» (вихователь Матушевська Т.В., 2-А, 7-А класи);
- ярмарок професій « Як вибрати професію до душі?» (вчитель трудового навчання Мазурок В.Б., 5-Б клас);
- година спілкування «Людина для професії, чи професія– для людини» (класний керівник Добринська С.С., 8-А клас);
- година спілкування «Вибір професії – крок у майбутнє» (вихователь Клімова В.В., 9-Б клас).
23 березня
- година профорієнтації «Подорож стежиною Працьовитості» (вихователь Сахнюк В.В., 6-Б клас);
- проєкт: Створюємо декоративне панно «Весна» (вчитель трудового навчання Корень Л.М., 9-Аклас);
- проєкт «Квіткова галявина» (вчитель трудового навчання Корень Л.М., 5-А клас).
24 березня
- засідання круглого столу «Ти і ринок праці» (вчитель трудового навчання Мазурок В.Б., 9-Б клас);
- створення колажу «Я мрію бути …» (вихователь Гаврилюк А.М., 4-Б клас).
25 березня
- вікторина : Впізнай професію. (вчитель трудового навчання Мачулянська Л.О., 6-Б клас);
- калейдоскоп професій. (вчитель трудового навчання Мачулянська Л.О., 8-Б клас).
29 березня
- зустріч-обговорення «Трудові традиції української родини» (класний керівник Глазкова С.В., 4-Б клас);
- виховна година «Кожна професія важлива» (вихователь Дворак Л.М., 4-А, 5-В класи);
- участь у конкурсі благодійного фонду «Щаслива лапа»: «Будівля для тварин безхатьків» (вчитель трудового навчання Мазурок В.Б., 7-А клас).
- березня
- година спілкування «Діло майстра величає» (вихователь Рудницька О.В., 8-А,9-А класи);
- проєкт «Вулиця рідного міста» (вчитель трудового навчання Корень Л.М., 9-А клас);
- година спілкування «На кого я хочу бути схожим?» (вихователь Макарук О.А., 3-Б клас);
- тренінгове заняття : «Моє майбутнє» (соціальний педагог Паньковець Т.С., 8-Б клас).
Головними завданнями тематичних виховних годин, проєктів, годин спілкування були: надання профорієнтаційної підтримки учням у процесі вибору профілю навчання та сфери майбутньої професійної діяльності, вироблення у них свідомого ставлення до праці, професійне самовизначення в умовах свободи вибору сфери діяльності відповідно до своїх можливостей, здібностей і з урахуванням вимог ринку праці, забезпечення широкого діапазону варіативності профільного навчання за рахунок комплексних і нетрадиційних форм та методів, що застосовувалися педагогами закладу.
З дітьми дошкільного віку дефектолог Штіль С.Ю. та вихователь Ковальчук Н.Є. провели цікаві заняття, під час яких формували уявлення про навколишній світ , оточуючих, а також явища суспільного життя. Використовували різні засоби й форми роботи, постійно змінювали види діяльності, що стимулювало пізнавальну активність дітей. Вдало підібрані педагогами методи та прийоми, уміння цілепокладання дали дітям змогу проявити свою індивідуальність, особистісні якості, в ігровій захопливій формі закріпити набуті знання. У дітей дошкільного віку розвивалися такі психологічні процеси, як мовлення, логічне мислення, пам’ять, увага.
З учнями 1-4 класів під час заходів формувалося ціннісне ставлення до праці, розуміння її ролі в житті людини й суспільства. Педагоги Полежаєва О.Ю, Макарук О.А., Глазкова С.В., Матушевська Т.В., Невинна Л.М.,Толкачова С.І., працювали над розвитком інтересу до навчально-пізнавальної діяльності, заснованої на посильній практичній включеності вихованців у різні її види, у тому числі соціальну, трудову, ігрову, дослідницьку. З учнями 5-7 класів педагоги: Паньковець Т.С., Сабадир С.А., Корень Л.М., Мазурок В.Б., Сахнюк В.В. працювали над розвиток у школярів особистісного змісту в набутті пізнавального досвіду й інтересу до професійної діяльності, за допомогою вдало підібраних методів та прийомів, формували у них уявлення про власні інтереси й можливості (формування образу «Я»), допомагали набути певний досвід в різних сферах соціально-професійної практики: техніці, мистецтві, медицині, сільському господарстві, економіці й культурі. Цьому сприяло виконання учнями професійних спроб, які дозволяють їм співвіднести свої індивідуальні можливості з вимогами, що висуває професійна діяльність до людини.
Працюючи зі старшокласниками (8–9 класи) педагоги: Корень Л.М., Добринська С.С., Рудницька О.В., Мачулянська Л.О., Щепковська Л.М,, Муляр Н.П., Паньковець Т.С. допомагали учням сформувати адекватне ухвалення рішення про вибір профілю навчання, сформувати інтерес до вибору майбутньої професії.
У закладі впродовж тематичного декадника діяла виставка стіннівок, плакатів, яку організували члени Шкільної Ради під керівництвом педагога-організатора Сабадир С.А..