30.10.2019 року в Рівненському НРЦ «Особлива дитина» відбулося чергове засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів та вчителів предметників на тему «Нова українська школа. Прямуємо разом» .
Метою заходу було ознайомити педагогів із технологіями НУШ у навчально-виховному процесі спеціального корекційного закладу; обмінятись досвідом педагогів щодо використання інноваційних технологій НУШ у навчанні дітей з особливими освітніми потребами; мотивувати вчителів до пошуку оригінальних методик викладання, конструювання нового досвіду роботи, формування здатності реалізувати нові професійні ролі та функції в умовах реформування освіти.
Вчителі-методисти Павлюк Г.М., Копотілова О.М., Пілат В.І. практично провели креативний вернісаж з учителями «1 день НУШ». Вони представили і показали присутнім, як створювати освітній простір НУШ для дітей з особливими потребами. Ознайомили з особливостями організації навчання, плануванням роботи вчителя за новими освітніми стандартами, мотивуванням дітей з особливими освітніми потребами до пізнання навколишнього світу та навчання, методикою використання адаптованих технологій НУШ в освітньому процесі інклюзивного освітньо-реабілітаційного, багатопрофільного корекційного закладу.
Павлюк Г.М. представила технологію проведення «Ранкових зустрічей» з дітьми. Вона наголосила, що від їх емоційно-психологічного налаштування залежить працездатність упродовж дня. Копотілова О.М. провела практичне заняття з використанням «Лего» на уроках, показала, як виконуючи декілька видів завдань діти не тільки не втомлюються, а й зберігають зацікавленість до даного виду діяльності.
Пілат В.І. представила технологію створення тематичних лепбуків.
Павлюк Г.М. і Копотілова О.М. презентували присутнім адаптовані індивідуальні картки поступу учнів з навчальних предметів здобувачів освіти 2 класу. В результаті спостережень за дитиною упродовж навчального року, опрацювання індивідуальних карток поступу учня видається підсумкове свідоцтво досягнень , що є вимогою формувального оцінювання здобувачів.
Вчителі-новатори наголосили, що лише творчий, активний, ініціативний педагог може змінити не лише навчальний процес, а й ставлення батьків, дітей до навчання в цілому . Вони вказали, що головною рушійною силою у педагогічній діяльності має стати бажання самого вчителя змінюватись в час реформ, віра у власний успіх та успіх своїх дітей.
Вчителі брали активну участь у показах тих чи інших прийомів роботи, творчо працювали в групах під час психологічного тренінгу, який провела практичний психолог Чиж О.Г..
Твердохліб Г.В., керівник МО