Педагогічний діалог

28  листопада 2019 р. у РНРЦ «Особлива дитина» відбулося вже друге за цей рік засідання методичного об’єднання вихователів груп продовженого дня.

В умовах сьогодення педагогічний діалог: «Шляхи формування безпечного середовища для розвитку дитини в умовах інклюзивного освітньо – реабілітаційного простору» звучить актуально гостро.

Метою даної зустрічі стало підвищення рівня  компетентності педагогічних працівників, дослідження ознак безпечного освітнього середовища та впливу булінгу на окрему особистість і учнівський колектив в цілому, знайомство із досвідом попередження і подолання булінгу; побудова стратегічних рішень щодо профілактики  булінгу  в  шкільному середовищі;  пропаганда толерантного ставлення до оточуючих, духовних принципів милосердя та добра, ціннісного ставлення до себе.

В ході роботи прозвучали виступи Мазурок В. Б.  «Кодекс безпечного освітнього середовища» та Чиж О.Г.  «Профілактика булінгу в  шкільному середовищі».

Керівник  МО Муляр Н. П. озвучила «Методичні рекомендації щодо формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу та мобінгу в Новій українській школі».

Макаровець О. А. представила присутнім презентацію на тему: «Конфлікти. Способи їх вирішення.», а соціальний педагог Паньковець Т. С. провела тренінг  « Стоп боулінг!»

Насамкінець, члени методичного об’єднання підвели підсумки роботи окресливши ознаки безпечного освітнього середовища та створили пам’ятку «Профілактика шкільного булінгу».

Муляр Н.П., керівник МО