ПЛАН ЗАХОДІВ РНРЦ «ОСОБЛИВА ДИТИНА» ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ НА 2018 – 2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ПЛАН
ЗАХОДІВ РНРЦ «ОСОБЛИВА ДИТИНА»
ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ
НА 2018 – 2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
№ з/п |
ВИД РОБОТИ | Цільова аудиторія | Строки виконання | Відповідальний |
Первинна профілактика |
||||
1. | Забезпечення інформацією сайт закладу щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» . | Учні, батьки, вчителі | 1 раз на семестр | Психологічна служба закладу. |
2. | Організація постійного чергування в місцях загального користування (їдальня, коридор). | Вчителі,учні | Упродовж навчального року | Сабадир С.А. |
3. | Перевірка приміщень, території закладу з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування) | Упродовж навчального року | Вовк Ю.І., заступник директора з адміністративно-господарської роботи
|
|
4. | Проводити тематичні тренінги для учнів 8-9 класів | Учні 6-9 класів | Упродовж навчального року | Психологічна служба закладу |
5. | Виступ агітбригади учнівського самоврядування | Учні | Упродовж навчального року | куратор Кириленко С.В. |
6. | Проходження безкоштовного курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» на сайті EdEra, «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» (освітня платформа «PROMETHEUS») | вчителі | 2019 рік | Класні керівники, вихователі ГПД |
7. | Заняття «Школи життєвої компетентності» для батьків. Виступ «Увага! Булінг. Протидія булінгу.» | Батьки учнів 1 класів | Вересень | Класні керівники 1-х класів
Психологічна служба закладу |
8. | Година спілкування «Безпечна поведінка в Інтернеті» | Учні | І семестр | Кукуруза В.Р., вч. інформатики |
9. | Круглий стіл для педколективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | вчителі | квітень | Психологічна служба
|
10. | Консультпункт «Скринька довіри» | Учні, вчителі, батьки | Упродовж навчального
року |
Психологічна служба
|
11. | Години відвертого спілкування за участю представників Національної поліції «Стоп булінгу!» | Учні, батьки, вчителі | Листопад 2018 року, травень 2019 року | Прокопчук С.М., заступник директора з НРР |
12. | Перегляд та обговорення соціальних відеороликів, де висвітлюється проблема булінгу. | Вчителі, учні | Упродовж року | Психологічна служба, класні керівники, вихователі ГПД |
13. | Проведення моніторингу щодо виявлення булінгу серед учнів шляхом анкетування | Вчителі, учні 6-9 класів | Листопад 2018,
Квітень 2019 |
Психологічна служба |
14. | Включити в план роботи Ради профілактики питання щодо запобігання булінгу у закладі. | Вересень 2018 | Прокопчук С.М., заступник директора з НРР | |
15. | Організувати та провести Тиждень «Стоп булінгу!» | 1-9 класи | Вересень 2018 | Прокопчук С.М., заступник директора з НРР |
Години практичного психолога спрямовані на запобігання та протидію булінгу | ||||
1 | Тренінг «Стоп булінгу!» | 5-9 класи | Вересень 2018 | Дундюк Л.М., практичний психолог |
2 | Бесіда з елементами тренінгу «Особиста безпека» | 5-9 класи | Листопад 2018 | Дундюк Л.М., практичний психолог |
3 | Бесіда з елементами тренінгу «Що треба знати про право і закон». | 7-9 класи | Листопад 2018 | Дундюк Л.М., практичний психолог |
4 | Тренінг-гра «Знати свої права, означає наполовину володіти ними» | 4-5 класи | Грудень
2018 |
Дундюк Л.М., практичний психолог |
5 | Читання і обговорення авторської казки Вікторії Назаревич «Про толерантність» | 1-А, 1-Б, 1-В класи | Листопад
2018 |
Кириленко С.В., практичний психолог |
6 | Година спілкування: «Життєві навички через комікси». | 2-Б, 3-Б класи | Лютий 2019 | Кириленко С.В., практичний психолог |
7 | Виступ на занятті «Школи життєвої компетентності» «Чому дитина стає «чужою?» Як досягти взаєморозуміння? | батьки | Грудень
2018 |
Кириленко С.В., практичний психолог |
8 | Казкотерапія. Як здолати велетня (Протидія насильству). | 5-6 класи | Березень 2019 | Кириленко С.В., практичний психолог |
9. | ||||
Диспут «Як розпізнати спроби тиску і маніпуляцій. (Протидія насильству). | 8-9 класи | Травень
2019 |
||
Робота соціального педагога спрямована на запобігання та протидію булінгу | ||||
1 | Бесіда-диспут «Особиста безпека» | учні 5-9 класів | Вересень 2018 | Паньковець Т.С., соціальний педагог |
2 | Виступ на занятті «ШЖК» «Гендерні особливості дітей з ООП» | батьки | Вересень 2018 | Паньковець Т.С., соціальний педагог |
3 | Бесіда «Чи вміємо ми дружити» | 2 клас | Вересень 2018 | Паньковець Т.С., соціальний педагог |
4 | Тренінг «Геть насильство над дітьми!» | 7-Б клас | Листопад 2018 | Паньковець Т.С., соціальний педагог |
5 | Тренінг «Булінг. Стоп агресії! «Ми – проти насильства!»» | 5-Б клас | Листопад 2018 | Паньковець Т.С., соціальний педагог |
6 | Тренінг «Спілкування між однолітками» | 9-Б клас | Грудень
2018 |
Паньковець Т.С., соціальний педагог |
7 | Бесіда «Забудемо образи» | 3-4 класи | Грудень
2018 |
Паньковець Т.С., соціальний педагог |
8 | Година спілкування з класним керівниками «Жорстоке поводження з дітьми: профілактика та уникнення» | Класні керівники | Грудень
2018 |
Паньковець Т.С., соціальний педагог |
9 | Тренінг «протидія домаганню і насиллю» | 8-Б клас | Грудень 2018 | Паньковець Т.С., соціальний педагог |
10 | Виступ на батьківських зборах «Попередження насильства щодо дітей та створення безпечного, доброзичливого і вільного від насильства середовища « | Батьки учнів 9-Б | Грудень 2018 | Паньковець Т.С., соціальний педагог |
11 |
Тренінг «захист дітей від насильства та жорстокого поводження» | 6-Б | Лютий 2019 | Паньковець Т.С., соціальний педагог |
12 | Виступ на МО вихователів ГПД «Технології, правила, процедури і прийоми роботи з зупинення булінгу у навчальному закладі.» | Вихователі ГПД | Березень 2019 | Паньковець Т.С., соціальний педагог |
13 | Виступ на МО класних керівників: Булінг у дитячому колективі Методи арт-терапії, інсценізування творів, літературні читання, ранкові кола-зустрічі. Моделювання альтернативного варіанту розвитку подій | Класні керівники | Квітень 2019 | Паньковець Т.С., соціальний педагог |
14 | Круглий стіл: «Соціально-психологічні причини виникнення булінгу. Булінг у дитячому колективі». | 8-9-Б класи | Травень 2019 | Паньковець Т.С., соціальний педагог |
Вторинна профілактика |
||||
17 | Розгляд заяв про випадки булінгу | Індивідуально | За заявою | Адміністрація школи |