З метою профілактики проявів насилля та жорстокої поведінки у класних колективах, попередження власного прояву насилля, створення комфортних умов роботи та позитивної атмосфери у групах підлітків, виробленню умінь у школярів вільно висловлювати власні думки у Рівненському навчально-реабілітаційному центрі «Особлива дитина» з 11 по 14 лютого проходили тренінгові заняття «Булінг. Стоп агресії!»
Соціальний педагог Паньковець Т.С. роз’яснювала учням 5-9 класів поняття слова «булінг». Учні 9 класу, на запитання, як вони розуміють значення цього слова, відповіли, що це одна з форм насильства. Тетяна Святославівна сказала, що це правильна відповідь, але це ще і зарозуміла та образлива поведінка, пов’язана з дисбалансом влади, авторитету або сили, яка проявляється в багатьох формах. Усі разом розглянули вербальну, фізичну, соціальну форми булінгу. Звернули увагу на кіберзалякування.
Вихованці закладу упродовж тижня мали можливість здобувати і критично аналізувати інформацію, давати власну оцінку та формулювати незалежні судження, висловлювати, аргументувати та доводити власні погляди.
Ефективно спілкуючись, підлітки вчилися досягати компромісу; застосовуючи ненасильницькі методи розв’язання проблем і конфліктів.
Підбиваючи підсумки зробленого, усі дійшли до розуміння того, що насильство є демонстрацією сили і бажанням здобути цілковитий контроль та владу над іншою стороною, що є неприпустимим у цивілізованому світі.
Паньковеець Т.С., соціальний педагог