Життєве кредо: «Віддай людині крихітку себе. За це душа поповнюється світлом». /Ліна Костенко/
Кириленко Світлана Валеріївна
практичний психолог
Методична тема:
«Удосконалення змісту та форм проведення корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітньо-реабілітаційного простору.»
«Спеціаліст вищої категорій»
Педагогічний стаж – 20 років.
В основі досвіду лежить
- психологічний підхід щодо оптимізації освітнього процесу;
- формування соціально-комунікативної компетентності дітей та психологічної культури учасників освітнього процесу;
- формування уміння дітей з особливими освітніми потребами рахуватися з соціальними нормами та правами оточуючих та здатності приймати рішення відносно себе і прагнути розуміння власних почуттів і вимог.
Реалізація досвіду
Співавтор посібника «Соціально – психологічні аспекти формування життєвих компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру» (2013р.)
Співавтор посібника «Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості».
Автор статті: «Акмеологічні аспекти розвитку та психолого-педагогічні компетентності вчителя в сучасних умовах» (2017 р.)
У своїй роботі використовує :
- Психогімнастику (метод набуття емоційного досвіду в дошкільному віці);
- арт-терапію (вид психотерапії та психологічної корекції, заснований на мистецтві та творчості);
- казкотерапію (як спосіб об’єктивізації проблемних ситуацій, іншими словами, це створення особливої казкової атмосфери, яка робить мрію дійсністю, огортає все навколо передчуттям дива, дозволяє дитині вступити у боротьбу зі своїми страхами і вийти з неї переможцем, а головне – надає малюку почуття впевненості і захищеності.