Педагоги – методисти закладу
Петух Ольга Володимирівна,
директор Рівненського НРЦ «Особлива дитина»
Методична тема:
“Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітньо-реабілітаційного простору” «Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «учитель-методист», нагороджена знаком ” Антон Макаренко” , лауреат щорічної премії Верховної Ради України ( 2012р.).
Реалізація досвіду:
Автор посібника «Психолого-педагогічні засади комплексної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами» (2012р.)та автор статті та укладач посібника «Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості» (2017 р.).
Наукові статті:
- Психолого-педагогічні засади комплексної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету ім.Івана Огієнка,Корекційна педагогіка і психологія. №2, 2009р., с195-201.
- “Українська” інклюзія:її місце та роль в освіті” ж-л.”Управління школою”, №19-21, 2015р., в-во “Основа”;
- Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості. Збірник наукових праць “Актуальні питання корекційної освіти. Кам’янець-Подільського національного університету ім.Івана Огієнка, Випуск 10., 2017р., с 211-232.
- Формування життєвих компетентностей дитини з особливими освітніми потребами . Науково-методичний журнал «Завуч. Усе для роботи» №9-10. 2018р. с 1-10.
-
Твердохліб Галина Володимирівна,
заступник директора з навчально-виховної роботи
Методична тема:
«Формування мовленнєвої компетентності у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітньо-реабілітаційного простору»
«Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «учитель-методист». Педагогічний стаж – 25 років. Керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів.
Реалізація досвіду:
Автор методичного посібника «Формування ключових життєвих компетентностей на уроках української мови та літератури шляхом створення ситуації успіху в акмеологічному корекційно-навчально-виховному середовищі» (2015р.).
Співавтор методичного посібника «Форми та методи роботи з батьками, у яких діти з особливими потребами» (2008 р.),
Укладач збірника розробок виховних заходів та уроків, присвячених творчості Т.Г.Шевченка, «…Я на сторожі біля них поставлю слово!..» (2014 р.).
Автор статті «Формування мовленнєвої компетентності у дітей з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості в акмеологічному освітньо-реабілітаційному просторі» (журнал Видавничої групи «Основа» «Завучу. Усе для роботи» №9-10, 2018 р.)
Павлюк Галина Миколаївна,
заступник директора з навчально-виховної роботи
Методична тема:
«Формування активної творчої особистості учня шляхом запровадження технології критичного мислення»
«Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «учитель-методист». Педагогічний стаж – 21 рік.
Реалізація досвіду:
Автор науково-методичного посібника «Використання інтерактивних технологій в навчанні дітей з особливими освітніми потребами». ( 2015р.).
Прокопчук Софія Михайлівна,
заступник директора з навчально-виховної роботи
Методична тема:
«Формування духовно-моральних цінностей у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітньо-реабілітаційного простору»
«Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «учитель-методист». Педагогічний стаж – 35 років
Реалізація досвіду:
Автор програми “Школи життєвої компетентності ” для батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами,(2005р.), програми виховання дітей з особливими освітніми потребами “Формування морально-духовних цінностей у дитини з особливими освітніми потребами. Подорож морально-духовними стежинами»(2009).
Результати роботи узагальнені в посібниках та збірках:
1.«З надією, вірою, любов’ю…”, збірка сценаріїв,Рівне: ПП ДМ, 2010.-с 75.
2.«Стежинами духовності. На допомогу вчителям, катехитам та вихователям»., видавництво «Свічадо», Львів, 2012р., с.141.
3.«Проектна діяльність в системі виховання», РНРЦ «Особлива дитина», Рівне, 2014. – с 211.
4. «Школа життєвої компетентності» для батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами, Рівне: ПП ДМ, 2014. – с 112
5.”Ангел з одним крилом”, збірка сценаріїв,Рівне: ПП ДМ, 2015.-с 136
6. “Прикладні аспекти духовно-морального виховання школярів”., 2019.-с.92.
Публікації:
- Три листки від осені. Матерям, що виховують дітей з особливими потребами…Поезія. «Слово вчителю»/християнський духовно-просвітницький часопис/ №1, 2008р., с 56-57.
- Сценарій позакласного заходу: Я вдячний Богові за маму. «Слово вчителю»/християнський духовно-просвітницький часопис/ №2, 2010р.,с 37-41.
- Школа життєвої компетентності. Батьківський всеобуч. «Позашкілля» №5(53), 2011р.,с 33-34.
- Сценарій благодійного проекту: «Подаруй дитині усмішку». «Дефектолог» №6, 2012р. с 43-46.
- Про наболіле /стаття/.«Слово вчителю»/християнський духовно-просвітницький часопис/ №3, 2012р.
- Авторський дитячий вірш: В житті важливо дякувати вміти. «Ангеляткова наука» /дитячий журнал/ №10. 2013р. с 2.
- Любіть, моліться, дійте…(стаття для батьків). «Слово вчителю»/християнський духовно-просвітницький часопис/ №3, 2013р. с 48-49.
- Cценарій виховної години: «Милосердя – запорука щастя» «Слово вчителю»/християнський духовно-просвітницький часопис/ №3, 2013р. с 40-42.
- Сценарій: Картопляні посиденьки. Родинне свято. «Вихователь ГПД. Усе для роботи». № 8(20), 2013 р., с 34-38.
- Сценарій:Найважливіша книга в житті людини /сценарій усного журналу/.«Слово вчителю/християнський духовно-просвітницький часопис/ №1, 2014р. с 31-35.
- Сценарій позакласного заходу для учнів початкових класів «Різдвяна пісня в нашім краї». «Слово вчителю/християнський духовно-просвітницький часопис/ №4, 2015р., с 44-46.
- Корекційне заняття «Ми прийшли усі сюди, щоб учитись і рости» Журнал «Дитина з особливими потребами» №9, 2015р., с 6-8.
- Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами на уроках корекції розвитку. /стаття/ + конспект уроку ІПК «Українська казка «Про ввічливість» Журнал «Дитина з особливими потребами» №11, 2015р., с12-15.
- Сценарій Фестивалю патріотичної пісні «Червона калина». Журнал «Виховна робота в школі» №9, 2015р., с 33-35.
- Конспект заняття: «Чарівна пора-осінь» Журнал «Дитина з особливими потребами» №4, 2015р., с18-19.
- Нотатки для вчителя (з досвіду роботи) «Слово вчителю/християнський духовно-просвітницький часопис/ №3, 2016р.,
- Стаття: Формування акмеологічної позиції дітей з особливими освітніми потребами за умов акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору. Науково-методичний журнал «Завуч. Усе для роботи» №9-10. 2018р. с 11-24.
- Стаття: Формування морально-духовних цінностей у дітей з особливими освітніми потребами на спадщині В.О. Сухомлинського. с.156./Збірник матеріалів міжвузівської науково-методичної Інтернет-конференції “Педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського: практичні впровадження в освітній процес”. 27.09.2018 р.с.186.
- Стаття: Формування батьківської компетентності за умов акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору.Науково-методичний журнал «Завучу. Усе для роботи» №1-2, 2019р. с.20-29.
- Стаття: Формування батьківської компетентності за умов акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору.. /Журнал «Виховна робота в школі» №2.2019 р. с. 2-10.
- Стаття: Використання спадщини В.О.Сухомлинського у формуванні морально-духовних цінностей у дітей з особливими освітніми потребами. / Науково-методичний журнал «Завучу. Усе для роботи» №3-4. «Методист» журнал у журналі. 2019 р.с. 22-11-22-14.
- Стаття: Виховання активної життєвої позиції особистості
дитини з особливими освітніми потребами.(с.33). / “Особливості організації
освітнього процесу у 2019/2020 навчальному році” /Збірник інформаційно-методичних матеріалів за результатами Всеукраїнської серпневої онлайн-конференції, Редакційний упорядник: Литвиненко Леся АнатоліївнаКиїв, «ВСЕОСВІТА»,2019. с101. - Використання ідей В.О.Сухомлинського у формуванні моральних цінностей у дітей з особливими освітніми потребами. / посібник “Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського в сучасному освітньому просторі” за загальною редакцією А.Л.Черній, в-во “Волинські обереги”, 2019 р.,с.278.
- “Добра справа-найвища святиня”(проєкт “Світлиця добра і любові”),/посібник “Досвід Василя Сухомлинського в освітньо-виховній практиці закладів освіти Рівненщини(за заг.ред.Г.П.Пустовіта; упоряд.:Л.В.Климко,Н.Г.Мінакова,-Рівне:РОІППО, 2019.-96с..
- “Використання ідей В.О.Сухомлинського у формуванні порад щодо виховання дітей з особливими освітніми потребами”(заняття “Школи життєвої компетентності для батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами./посібник “Досвід Василя Сухомлинського в освітньо-виховній практиці закладів освіти Рівненщини(за заг.ред.Г.П.Пустовіта; упоряд.:Л.В.Климко,Н.Г.Мінакова,-Рівне:РОІППО, 2019.-96с..
- Стаття:ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. (“Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства.”) Тези ХІ Міжнародних і ХХVІІІ Всеукраїнських педагогічних читань. – Ужгород: РІК-У, ЗІППО, 2021. – 219 с. Рекомендовано до друку Вченою радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (Протокол №4 від 4 жовтня 2021 р.)УДК 37.015.3:159.954+37.091.4](043.2).
Сабадир Світлана Анатоліївна
педагог-організатор
Методична тема:
«Формування соціальних компетентностей творчої особистості шляхом впровадження профорієнтаційної роботи в умовах інклюзивного освітьно-реабілітаційного простору.
«Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «педагог-організатор-методист».Педагогічний стаж – 27 років.
Реалізація досвіду:
Результати роботи узагальнені в методичному посібнику «Формування життєвих компетентностей особистості з особливими шляхом впровадження профорієнтаційної роботи в освітній процес навчально-реабілітаційного центру» (2018 р.).
Нагорна Ольга Борисівна,
вчитель-реабілітолог
Методична тема:
«Танцювальна терапія в системі фізичної реабілітації дітей з ДЦП»
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії», кандидат наук фізичного виховання та спорту, 10 років педагогічного стажу.
Реалізація досвіду. Результати роботи узагальнені в методичних посібниках
- Здоров’язберігаючі технології дітям з особливими освітніми потребами/ О. Б. Нагорна. – Рівне. РОІППО, 2013. – 140 с.
- Нагорна О. Б. Лікувальна фізична культура дітям з особливими освітніми потребами / О. Б. Нагорна. – Рівне., 2013. – 123 с.
- Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: Навч.-метод. посіб. /О. Б. Нагорна – К.: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, – 196 с. (Схвалено до друку науково-методичною радою ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Протокол № 7 від 11.10.2012).
- Засоби фізичної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами: Навч. посіб. / О. Б. Нагорна Рівне.: ДВНЗ «Національний університет водного господарства та природокористування, 2016. – 134 с. (Схвалено до друку Вченою радою НУВГП. Протокол № 1 від 25.01.2017).
- Нагорна О. Б. Основи фізичної реабілітації: навчальний посібник / О. Б. Нагорна, В.В Горчак – Рівне, 2017. – 128 с. Схвалено до друку Вченою радою НУВГП (протокол № 3 від 19.04.2017).
- Нагорна О. Б. Реабілітаційне обстеження у практиці фізичного терапевта: навчальний посібник / І.М. Григус, О. Б. Нагорна, В.В Горчак – Рівне, 2017. – 150 с. Схвалено до друку Вченою радою НУВГП (протокол № 6 від 29.06.2017).
Співавтор та укладач посібника «Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості» (2017 р.)
Автор статей:
- «Формування рухової компетентності в школярів молодших класів» (журнал Видавничої групи «Основа» «Завучу. Усе для роботи» №9-10, 2018)
- Нагорна О. Б. Розвиток загальної моторики сліпих та слабозорих дітей першого року життя / О. Б. Нагорна. // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт: журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2014. − Вип. 15. – С. 97-100.
- Нагорна О. Б. Аспекти комплексної програми з фізичної реабілітації сліпих дітей раннього віку / О. Б. Нагорна. // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2014. − Вип. 16. – С. 152-156.
- Нагорная О.Б. Организационно-методические особенности реабилитационного сопровождения слепых детей дошкольного возраста / О.Б. Нагорна, І.М. Григус // Аспирант. «Весник Забайкальського государственного университета» № 2 (18). – Чита: ЗабГУ, 2015. – С. 68-74.
- Нагорна О.Б. Кінезіотейпінг у фізичній реабілітації травматологічних хворих / Нагорна О.Б., Ногас А.О.,Брега Л.Б. //Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт: журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 23. – С. 84-89.
- Нагорна О.Б. Синдром професійного вигорання фізичного терапевта / О.Б. Нагорна // Вісник Прикарпатького університету. Фізична культура, – Івано-Франківськ: ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», – Вип. 25. – С 91-96.
Анікіна Ольга Володимирівна
вчитель початкових класів
Методична тема:
«Розвиток та самореалізація особистості з особливими освітніми потребами шляхом створення інтегрованого освітнього середовища»
«Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «учитель-методист». Педагогічний стаж – 25 років.
Реалізація досвіду:
Автор методичного посібника «Формування цілісних знань дітей з особливими освітніми потребами на основі інтегральної педагогічної технології» ( 2016р.)
Ковальчук Наталія Євгенівна
вихователь
Методична тема:
«Формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами через інтегровані спортивні години»
«Спеціаліст вищої категорії», звання «Вихователь-методист». Педагогічний стаж – 35 років.
Реалізація досвіду:
Автор методичного посібника «Формування життєвої компетентності дошкільника з особливими потребами через свята і розваги» (2016 р.).
Автор статті «Вплив розвивального середовища на формування життєвої компетентності дошкільника»
Співавтор посібника «Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості» (2017 р.)
Автор статті «Формування громадянської компетентності в школярів молодших класів» (журнал Видавничої групи «Основа» «Завучу. Усе для роботи» №9-10, 2018)
Копотілова Ольга Миколаївна
вчитель початкових класів
Методична тема:
«Створення психологічного середовища в аспекті НУШ на уроках засобами гуманної педагогіки»
«Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «учитель-методист». Педагогічний стаж роботи 35 років.
Реалізація досвіду:
Автор методичного посібника «Гармонійний розвиток учнів молодших класів засобами музикотерапевтичної педагогіки «ПіснеЗнайка»» (2012р.)
Співавтор посібника «Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості» (2017 р.)
Автор статті «Формування громадянської компетентності в школярів молодших класів» (журнал Видавничої групи «Основа» «Завучу. Усе для роботи» №9-10, 2018).
Коротун Ніна Михайлівна
вчитель початкових класів
Методична тема:
«Формування здоров’язбережувальних компетентностей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітньо – реабілітаційного простору багатопрофільного корекційного закладу»
«Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «учитель-методист». Педагогічний стаж роботи 35 років.
Реалізація досвіду:
Керівник міської творчої групи «Використання здоров’язберігаючих технологій навчання – пріоритетне завдання школи» (2009 – 2011р.р.)
Автор методичних посібників: «Здоров’язберігаючі технології навчання» (2011р.) та «Інтелект і здоров’я» (2014р).
Співавтор посібника «Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості» (2017 р.)
Автор статті «Формування здоров’язбережувальних компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами в акмеологічному навчально- реабілітаційному просторі» (журнал Видавничої групи «Основа» «Завучу. Усе для роботи» №9-10, 2018)
Матушевська Тетяна Василівна
вихователь групи продовженого дня
Методична тема:
«Формування і розвиток емоційно-вольової і когнітивної сфери діяльності в учнів з особливими потребами під час індивідуально-корекційних занять»
«Спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання – «вихователь-методист». Педагогічний стаж роботи: 37 років.
Реалізація досвіду:
Співавтор та укладач збірника розробок виховних заходів “Стежинами духовності”(2009р.)
Співавтор та укладач збірника розробок виховних заходів “Мої життєві орієнтири. З чого починається Батьківщина?”(2012р.)
Автор методичного посібника «Формування ціннісного становлення особистості до оточуючого світу на основі казки» (2013 р.)
Співавтор та укладач збірника розробок виховних заходів “Концепція мого життя. Людина в світ приходить для добра”(2017р.)
“Серце віддаю дітям” , сценарій виховної години /посібник “Досвід Василя Сухомлинського в освітньо-виховній практиці закладів освіти Рівненщини(за заг.ред.Г.П.Пустовіта; упоряд.:Л.В.Климко,Н.Г.Мінакова,-Рівне:РОІППО, 2019.-96с..
Охріменко Марія Володимирівна
вчитель початкових класів
Методична тема:
«Формування здоров’язбережувальних компетентності у дітей з особливими освітніми потребами засобами арттерапії в умовах інклюзивного освітньо-реабілітаційного простору»
«Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «учитель-методист», керівник школи педагогічної майстерності «Досвід». Педагогічний стаж – 29 років.
Реалізація досвіду:
Автор методичного посібника «Інтерактивні технології навчання на уроках природознавства» ( 2011р.).
Співавтор посібника для вчителів початкових класів «Інноваційні технології навчання».
Співавтор збірника розробок виховних заходів та уроків, присвячених творчості Т.Г.Шевченка, «…Я на сторожі біля них поставлю слово!..» (2014 р.).
Пілат Валентина Іванівна
вчитель початкових класів
Методична тема:
«Формування читацької компетентності у дітей з особливими освітніми потребами»
«Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «учитель-методист».
Педагогічний стаж – 35років.
Реалізація досвіду:
Результати роботи узагальнені в методичному посібнику «Формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами на уроках літературного читання» (2017 р.).
Співавтор посібника «Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості» (2017 р.)
Автор статті «Формування читацької компетентності у дітей з особливими освітніми потребами» (журнал Видавничої групи «Основа» «Завучу. Усе для роботи» №9-10)
Рудницька Олена В’ячеславівна
вихователь групи продовженого дня
Методична тема:
«Формування природничо-екологічних компетентностей у молодших школярів з особливими освітніми проблемами».
«Спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання – «вихователь-методист». Педагогічний стаж – 37 років.
Реалізація досвіду:
З досвіду роботи упорядкувала посібник «Дидактична гра і культура здоров’я» (2012р.)
Автор методичного посібника «Формування природничо-екологічних компетентностей у молодших школярів з особливими освітніми проблемами під час прогулянок» (2018 р.)
Сахнюк Вікторія Валеріївна
вихователь групи продовженого дня
Методична тема:
«Корекційний вплив музичного мистецтва на формування гармонійно розвиненої особистості з особливими освітніми потребами»
«Спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання – «вихователь-методист».
Реалізація досвіду:
Автор методичного посібника «Корекційний вплив музичного мистецтва на формування гармонійно розвиненої особистості з особливими освітніми потребами» (2018 р.)
Співавтор методичних посібників :«Від княжих часів до сьогодення» (2014р), «Світ починається з мене» (2015р), «Концепція життя: Людина в світ приходить для добра» (2017р), «Ми всі господарі природи – тож збережемо її вроду!» (2017р).
Скалій Ірина Іванівна
вчитель-логопед
Методична тема:
«Використання ІКТ у формуванні мовленнєвої компетентності у дітей із порушеннями мовлення»
Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «учитель-методист». Педагогічний стаж роботи 23 роки.
Реалізація досвіду:
Автор навчально-методичного посібника «Інтерактивні вправи для формування мовленнєвої компетентності у молодших школярів із ЗПР».
Співавтор посібників «Психолого-педагогічні засади комплексної реабілітації дітей з особливими освітніми проблемами» та «Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості» (2017 р.).
Автор статті «Використання ІКТ у формуванні мовленнєвої компетентності у дітей із порушеннями мовлення» (журнал Видавничої групи «Основа» «Завучу. Усе для роботи» №9-10, 2018 р.
Штіль Світлана Юріївна
вчитель – дефектолог
Методична тема:
«Вплив розвитку дрібної моторики на мовленнєвий розвиток дитини та підготовку її до навчання в школі в умовах інклюзивного освітньо-реабілітаційного простору».
«Спеціаліст вищої категорій», педагогічне звання – «учитель-методист», «відмінник освіти України». Педагогічний стаж роботи: 43 роки.
Реалізація досвіду:
Автор посібників:
- «Використання казкотерапії в роботі з дітьми дошкільного віку»(2007 р.)
- «Нетрадиційні види роботи з дітьми-алаліками дошкільного віку» (2011р.)
- «Виправлення вад заїкання у дітей» (2011 р.)
- «Використання гудзикотерапії для сенсорного виховання дітей з особливими потребами»(2015 р.)
Співавтор посібника «Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості» (2017 р.). Автор статті «Формування мовленнєвих компетентностей дошкільників із особливими освітніми потребами засобами пальчикової терапії» (журнал Видавничої групи «Основа» «Завучу. Усе для роботи» №9-10, 2018 р.)