Школа мрії

Початок відвідування дитиною навчального закладу – період психофізіологічного напруження, характеристикою якого є перебудова усіх сформованих систем поведінки, мислення, режиму життя, зміна умов соціального розвитку особистості дитини.

Беззаперечно, процес  адаптації у кожної дитини своєрідний і залежить від багатьох факторів.

З метою забезпечення адаптації дітей до навчання у школі швидко та без напруження  розроблено систему заходів щодо полегшення перебігу адаптаційного періоду та швидкого входження дитини – ПЕРШОКЛАСНИКА  до дитячого колективу.

Захід, який провели вчителі 1-х класів , назвали «Школа мрії» .Учителі Павлюк Г.М.,Копотілова О.М., Пілат В.І., вчитель-логопед Скалій І.І.  дізналися про те, що  в школі моєї мрії кожен учень  може самостійно вибирати уроки, щоб відвідувати в основному ті, які захоче сам. А ще, дівчатка будуть пекти смачні торти, а хлопчики  зможуть їздити  на   автомобілях.

Про усе це маленькі школярики не тільки розповіли, але й намалювали.

Павлюк Г.М., вчитель  учнів 1-Б  класу