Початок відвідування дитиною навчального закладу – період психофізіологічного напруження, характеристикою якого є перебудова усіх сформованих систем поведінки, мислення, режиму життя, зміна умов соціального розвитку особистості дитини.
Беззаперечно, процес адаптації у кожної дитини своєрідний і залежить від багатьох факторів.
З метою забезпечення адаптації дітей до навчання у школі швидко та без напруження розроблено систему заходів щодо полегшення перебігу адаптаційного періоду та швидкого входження дитини – ПЕРШОКЛАСНИКА до дитячого колективу.
Захід, який провели вчителі 1-х класів , назвали «Школа мрії» .Учителі Павлюк Г.М.,Копотілова О.М., Пілат В.І., вчитель-логопед Скалій І.І. дізналися про те, що в школі моєї мрії кожен учень може самостійно вибирати уроки, щоб відвідувати в основному ті, які захоче сам. А ще, дівчатка будуть пекти смачні торти, а хлопчики зможуть їздити на автомобілях.
Про усе це маленькі школярики не тільки розповіли, але й намалювали.
Павлюк Г.М., вчитель учнів 1-Б класу