Відпочинок у корекційно-розвитковій студії «Дивограй»

З метою забезпечення організованого дозвілля дітей з особливими освітніми потребами з 29.05.2018 р. по 08.06.2018 року на базі Рівненського навчально-реабілітаційного центру «Особлива дитина» була організована корекційно-розвиткова студія «Дивограй».

Діяльність корекційно-розвиткової студії «Дивограй» була спрямована на:

  • розвиток слухового та зорового сприймання, мовлення;
  • корекцію пізнавальної діяльності;
  • усталення навичок просторового та соціально-побутового орієнтування;
  • формування компенсаційних способів діяльності;
  • удосконалення предметно-практичної діяльності (вміння застосовувати знання, уміння та навички);
  • розвиток комунікативної діяльності і творчості фізичний розвиток;
  • формування ціннісних ставлень;
  • створення позитивного емоційного настрою;
  • виявлення інтересів, захоплень дітей, розвиток бажання пізнавати новий досвід.

Начальником  корекційно-розвиткової студії «Дивограй» було призначено заступника директора з НРР Прокопчук С.М..

Тематичні дні корекційно-розвиткової студії були сплановані відповідно до Програми національного виховання Рівненщини на 2008-2020 рр.., Концепції національного-патріотичного виховання, Цільової програми життєтворчості особистості дитини з ООП (РНРЦ «Особлива дитина»).  На високому рівні було  забезпечено  режим дотримання норм і правил безпеки життєдіяльності в процесі роботи корекційно-розвиткової  студії «Дивограй.

Згідно поданих батьками заяв було сформовано три групи:

  • 1-ша група «Дзвіночки»(учні 4-А, 4-Б класів)-10 дітей;
  • 2-га група «Живчики» (учні 3-А, 3-Б класів)- 9 дітей;
  • 3-тя група «Сонечка» (учні-підготовчого-Б, 1-А, 1-Б, 2-А класів)-9 дітей.

Комплектацію  груп було  здійснено з урахуванням вікових особливостей дітей та їх інтересів.

Студія відкрилася цікавою міні-концертною програмою «Літо – пора відпочинку!»

Особливою родзинкою програми був захоплюючий флешмоб «Ми-Україна!».

Щоденно на кожній групі працювали вихователь ГПД і класний керівник.

У виховному процесі студії  брали активну участь  корекційні педагоги: практичний  психолог  Кириленко С.В., соціальний педагог  Паньковець Т.С.,  вчителі-логопеди Криницька В.І,, Скалій І.І., Плахотнік К.В., Дмітрієва О.Л., Чирак Н.О., Бородієнко Т.В., вчителі-реабілітологи Царук Т.В., Філіппчук О.Ю., вчитель ритміки Чапліна Г.П.. активну участь у заняттях брали вчителі-предметники: вчителі трудового навчання Брега А.А., Григорчук В.А., вчителі фізичної культури Грибок Р.М,, Дубровик К.В., вчитель англійської мови Павлова С.Б., вчителі музики Сахнюк В.В,, Трофімчук О.Б., вчитель географії Місюра Л.Я…

Вчитель англійської мови  Павлова С.Б. так організувала корекційно-розвиткові  заняття, де діти  граючись навчалися, повторювали назви тварин, слова ввічливості.

Відпочинок дітей був змістовним цьому сприяли попередньо розроблені маршрути екскурсій, годин здоров’я,  вікторин, аукціонів, годин спілкування, ерудит-шоу.

Відповідальною  за організацію екскурсій була педагог-організаторп Сабадир С.А..  Упродовж  роботи корекційно-розвиткової студії «Дивограй»  були організовані такі пізнавально-розвиткові екскурсії:

  • 30.05.- екскурсія до краєзнавчого музею: Тема « Творці історії»;
  • 31.05.- культпохід до кінопалацу «Україна»;
  • 04.06.- станція юних натуралістів;
  • 06.06.- профорієнтаційна екскурсія до музею ковальського мистецтва ПП «Металком»;
  • 07.06 – кульпохід в «Арт-кав′ярню;
  • 08.06.- екскурсія до парку «Хімік».

01 червня 2018 року  спеціально до  Міжнародного дня захисту дітей спільно з представниками дитячої залізниці було організовано  міні-проект «Святкуємо разом».

Відповідно до режиму роботи студії, щоденно з 13.00 до 13.30 з учнями організовувалися корекційно-розвиткові заняття, що спрямовувалися  на корекцію порушень шляхом розвитку пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери, мовлення дитини.

Робота проводилася згідно плану. Все це висвітлювалося на спеціально оформленому стенді.

Упродовж роботи студії  проводилася цікава і змістовна робота.

Педагогами було проведено такі тематичні  виховні години:

29.05.2018р .- Люби, шануй, оберігай  усе, що зветься Україна(формування ціннісного ставлення до держави і суспільства).

30.05.2018р.- Моя маленька батьківщина… (формування ціннісного ставлення до історичних, культурних, духовних  надбань рідного краю).

31.05.2018р.- Бути вихованим. Що це означає?(формування ціннісного ставлення до  себе).

01.06.2018р.-  Знай! Люби! Бережи!(формування ціннісного ставлення до природи).

04.06.2018р.  «Родина»,  «рід», які слова святі! Вони потрібні кожному в житті!(формування ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей)

05.06.2018р. – Поговоримо про мистецтво(формування ціннісного ставлення до мистецтва).

06.06.2018р.-  Яка професія найважливіша? (формування ціннісного ставлення до праці).

07.06.2018р.. –  У нас усіх є рідна мова, де вкраїнське кожне слово. (формування ціннісного ставлення до держави і суспільства).

08.06.2018р..- Я люблю своє місто(формування ціннісного ставлення до історичних, культурних, духовних рідного краю).

В  студії використовувалися різні форми ігрової діяльності:

народні ігри, ігри-конкурси, квести, вікторини, ігри на місцевості, дні ігор та

сюрпризів.

Велике зацікавлення у дітей викликали ігрові програми:

– гра-змагання «Веселі старти»;

– екологічна вікторина « У світі рослин», «У світі тварин»;

– спортивні змагання «Дружба нас єднає».

Діти із задоволенням брали участь у конкурсах:

  • конкурс малюнків «Моя Україна, як мати одна»;
  • конкурс емблем;
  • конкурс на кращий еко-малюнок;
  • конкурс малюнків «Моя сім’я»;
  • конкурс малюнків «Пожежна безпека»;
  • концерт – конкурс гуморесок.
  • В студії проводились змагання:
  • на кращого художника;
  • на кращого співака;
  • на кращого поета.

8 травня педагоги організували святкову-міні програму з метою закриття студії. Кожна  дитина  отримала   сертифікат переможця в одній із номінацій студії,  сувеніри і позитивний настрій на .

Педагоги закладу дали  можливість дітям не лише відпочити, зняти фізичні та психологічні навантаження, а й створили нові умови для збагачення соціального досвіду дітей, отримання ними нових знань і вмінь, урізноманітнили дозвілля дітей з особливими освітніми потребами, зробили  їхнє життя, упродовж дії студії «Дивограй», веселим, цікавим та змістовним.

Прокопчук С.М., заступник директора з НРР