ІІІ засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів

11 січня 2018 року в РНРЦ «Особлива дитина» відбулось ІІІ засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів на тему «Компетентнісно-діяльнісний урок. Творчий підхід до його проведення в спеціальній загальноосвітній школі».

Метою проведення засідання стала необхідність розгляду теоретико-методичних засад проведення компетентнісно-діяльнісного уроку в умовах освітньої реформи, творчий підхід до його проведення в спеціальній загальноосвітній школі, а також ознайомлення вчителів із методичними рекомендаціями, фаховою літературою, педагогічними новинками.

Левчук М.О. ознайомила присутніх з теоретико-методичними засадами проведення компетентнісно-діяльнісного уроку в умовах освітньої реформи, його структурою та особливостями підготовки вчителя до нього. Володько Н.М. презентувала модель наскрізних вмінь школярів як індикаторів впровадження компетентнісного підходу (за новим Державним стандартом початкової освіти). Звернула увагу на важливість формування життєвих компетентностей дітей на інтегральній основі.

Глазкова С.В та Павлова С.Б.  ознайомили педагогів із творчим підходом до підготовки й проведення компетентнісно-діяльнісного уроку в спеціальній школі, зокрема, з використанням сучасних корекційно-розвиткових технологій навчання.

Вчителі методичного об’єднання, працюючи в групах, визначили особливості проведення такого уроку з дітьми з особливими освітніми потребами та вчилися складати компетентнісні завдання, які можна використати на  уроках математики, природознавства та української мови.

Твердохліб Г.В. ознайомила педагогів із методичними рекомендаціями МОНУ, педагогічними новинками та  планом роботи на ІІ семестр.

Одним з цікавих моментів засідання було проведення вчителем інформатики й математики Кукурудзою В.Р.  тренінгу «Безпека в інформаційному просторі», так як дане питання є досить актуальним серед користувачів мережі Інтернет.

Підводячи підсумки засідання, педагоги ще раз переконались, що сучасний вчитель повинен володіти не лише сучасними технологіями навчання, а, найперше, знайти той шлях в освітньому процесі, який дасть можливість розкрити індивідуальні особливості кожної дитини.

Твердохліб Г.В., керівник ШМО